Klachtenprocedure

Wij vinden het vervelend als u na aankoop een klacht heeft over onze dienstverlening of producten. Daarom vragen wij u om uw klacht aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, per post, fax of telefonisch. U kunt ons natuurlijk ook altijd in de showroom bezoeken.

De medewerkers van onze afdeling klantenservice zullen uw klacht in behandeling nemen.

Na ontvangst van uw klacht of opmerking krijgt u van ons een bevestiging, waarna we er alles aan doen om u zo snel mogelijk te beantwoorden.

Wij proberen u binnen 1-2 werkdagen te beantwoorden. Indien er meer tijd nodig is heeft u in ieder geval binnen 10 werkdagen antwoord.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

Klik hier voor onze contactgegevens.