Bestelinformatie 

Op deze pagina vind u de meest gestelde vragen met betrekking tot het bestellen van een buitenlamp.

Hoe stel ik een vraag over een buitenlamp?
Via de pagina contact kunt u onderaan een vraag stellen. Zorg ervoor dat u wel duidelijk vermeld over welke lamp het gaat. U kunt ons natuurlijk ook altijd bellen.

Hoe kan in mijn bestelling betalen?
U kunt uw bestelling betalen door middel van iDEAL. Wilt u op een andere manier betalen dan kan dit in overleg met ons.

Wat is iDEAL?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is een systeem dat u direct koppelt aan uw eigen internetbankieren bij een online aankoop. Als u gebruik maakt van internetbankieren bij ING, ABN Amro, Rabobank, SNS, Fortis, Friesland Bank, Triodos en de ASN Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internet betaalomgeving van uw eigen bank.

Kan ik telefonisch bestellen?
Ja, dat kan. Tijdens kantoor uren kunt u telefonisch contact met ons opnemen om een bestelling door te geven.

Kan ik een bestelling annuleren?
Uiteraard kunt u bij ons uw bestelling binnen 24 uur annuleren (daarna in overleg). Ook na ontvangst van de buitenlamp kunt u na overleg de buitenverlichting retour sturen. Hiervoor worden echter wel kosten in rekening gebracht. De kosten voor het retour zenden van de buitenlamp komen geheel voor uw rekening.

Ontvang ik een orderbevestiging?
Ja, zodra u een bestelling heeft afgerond, ontvangt u van ons een automatisch gegenereerde orderbevestiging.

Komen er verzendkosten bij een bestelling?
Wij berekenen geen verzendkosten bij een bestelling boven de € 100,- in Nederland. Onder de € 100,- berekenen wij € 3,95 verzendkosten. Voor verzendingen naar het buitenland berekenen wij standaard € 19,95 aan verzendkosten.

Ontvang ik een aankoopbewijs?
Ja, u ontvangt altijd de factuur per mail of per post. Deze dient u te bewaren als garantiebewijs.

Wat is de levertijd van een buitenlamp?
Wij proberen de buitenlampen altijd zo snel mogelijk te leveren. De levertijd van een buitenlamp is over het algemeen een paar werkdagen. Indien een buitenlamp niet op voorraad ligt dan is de gemiddelde levertijd 7 tot 10 werkdagen. Let op, tijdens de vakantieperiode kan de levertijd langer zijn. Wij sluiten niet tijdens de vakantieperiode maar we zijn wel afhankelijk van de sluitingstijden van onze leveranciers.

Kan ik een bestelling op een ander adres laten leveren?
Ja, bij het invoeren van uw gegevens als u een bestelling plaatst kunt u een afleveradres invullen. Daar bezorgen wij dan uw bestelling.

Kan mijn bestelling afgeleverd worden in het buitenland?
Ja, voor Europese landen gelden de normale verzendtarieven zoals hierboven bij de verzendkosten is aangegeven. Buiten Europa zijn de verzendkosten in overleg.

Hoe wordt bij buitenlamp verpakt?
Wij besteden veel aandacht aan het verpakken, vanwege de breukgevoelige artikelen. Hiervoor gebruiken wij speciale verpakkingsmaterialen.

Heb ik garantie op de lamp?
Op alle lampen zit fabrieksgarantie. Na aankoop ontvangt u altijd de factuur per mail. Dit is uw garantiebewijs. De buitenlampen dienen wel zorgvuldig te zijn onderhouden. Tevens is naast de fabrieksgarantie de wettelijke garantie van toepassing.


 

Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.