Bestelinformatie 

Op deze pagina vind u de meest gestelde vragen met betrekking tot het bestellen van een buitenlamp.

Hoe stel ik een vraag over een buitenlamp?
Via de pagina contact kunt u onderaan een vraag stellen. Zorg ervoor dat u wel duidelijk vermeld over welke lamp het gaat. U kunt ons natuurlijk ook altijd bellen.

Hoe kan in mijn bestelling betalen?
U kunt uw bestelling betalen door middel van iDEAL. Wilt u op een andere manier betalen dan kan dit in overleg met ons.

Wat is iDEAL?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is een systeem dat u direct koppelt aan uw eigen internetbankieren bij een online aankoop. Als u gebruik maakt van internetbankieren bij ING, ABN Amro, Rabobank, SNS, Fortis, Friesland Bank, Triodos en de ASN Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internet betaalomgeving van uw eigen bank.

Kan ik telefonisch bestellen?
Ja, dat kan. Tijdens kantoor uren kunt u telefonisch contact met ons opnemen om een bestelling door te geven.

Kan ik een bestelling annuleren?
Uiteraard kunt u bij ons uw bestelling binnen 24 uur annuleren (daarna in overleg). Ook na ontvangst van de buitenlamp kunt u na overleg de buitenverlichting retour sturen. Hiervoor worden echter wel kosten in rekening gebracht. De kosten voor het retour zenden van de buitenlamp komen geheel voor uw rekening.

Ontvang ik een orderbevestiging?
Ja, zodra u een bestelling heeft afgerond, ontvangt u van ons een automatisch gegenereerde orderbevestiging.

Komen er verzendkosten bij een bestelling?
Wij berekenen geen verzendkosten bij een bestelling boven de € 150,- in Nederland. Onder de € 150,- berekenen wij € 6,95 verzendkosten. Voor verzendingen naar het buitenland berekenen wij standaard € 19,95 aan verzendkosten.

Ontvang ik een aankoopbewijs?
Ja, u ontvangt altijd de factuur per mail of per post. Deze dient u te bewaren als garantiebewijs.

Wat is de levertijd van een buitenlamp?
Wij proberen de buitenlampen altijd zo snel mogelijk te leveren. De levertijd van een buitenlamp is over het algemeen een paar werkdagen. Indien een buitenlamp niet op voorraad ligt dan is de gemiddelde levertijd 7 tot 10 werkdagen. Let op, tijdens de vakantieperiode kan de levertijd langer zijn. Wij sluiten niet tijdens de vakantieperiode maar we zijn wel afhankelijk van de sluitingstijden van onze leveranciers.

Kan ik een bestelling op een ander adres laten leveren?
Ja, bij het invoeren van uw gegevens als u een bestelling plaatst kunt u een afleveradres invullen. Daar bezorgen wij dan uw bestelling, u bent zelf verantwoordelijk voor het juiste adres en/of het product hier geleverd of opgehaald word.

Let op!  Wij kunnen niet nagaan of het pakket naar een pick-up point verstuurd word, dit moet u aangeven bij opmerkingen.

Kan mijn bestelling afgeleverd worden in het buitenland?
Ja, voor Europese landen gelden de normale verzendtarieven zoals hierboven bij de verzendkosten is aangegeven. Buiten Europa zijn de verzendkosten in overleg.

Hoe wordt bij buitenlamp verpakt?
Wij besteden veel aandacht aan het verpakken, vanwege de breukgevoelige artikelen. Hiervoor gebruiken wij veelal hergebruikte verpakkingsmaterialen.

Heb ik garantie op de lamp?
Op alle lampen zit fabrieksgarantie. Na aankoop ontvangt u altijd de factuur per mail. Dit is uw garantiebewijs. De buitenlampen dienen wel zorgvuldig te zijn onderhouden. Tevens is naast de fabrieksgarantie de wettelijke garantie van toepassing.


 

© 2010 - 2024 Buitenlampje.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel